Slice of your pie

 
Tidigast lediga datum för en uppkörning är 16 november så får helt enkelt vänta tills dess.
Ikväll ska vi karva ut barnens pumpor, tänkte dock vänta med det tills föräldrarna är hemma, vet inte om de gör det på något speciellt sätt eller om vi ska vara inne eller ute o.s.v. Ska ta lite kort på det som ni kan få se då. Hemma har jag alltid en pumpa, men inte här. Har inte tagit mig tid att köpa någon och jag klarar mig nog faktiskt utan i år.
Imorgon är den officiella dagen att fira Halloween. Alla som jobbar i matbutiken och på gymmet ska vara utklädda, ska garanterat dit då och kika.
 
Nu ska jag hämta barnen från skolan. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Far

Hej Katta Grattis körningen skall väl inte vara några problem?
Du har du glömt platt tången hemma *ler*
Kram Far

2012-10-31 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0