If you're a bird, I'm a bird.

 
På fredagar får jag min alltid så efterlängtade lön. Köpte en rätt dyr skidjacka (som jag kom på att jag glömt visa er/berätta om) i veckan så skulle vänta med att köpa biljett till Nicholas Sparks kvällen på bibblan tills jag fått min lön. Jösses, har ju inte berättat om det heller. Snabbverisonen är att en av de bästa författarna någonsin kommer till bibblan jag går till bara 5 minuter bort på intervju och boksignering 10e november. Hur som helst, det skickades mejl till alla medlemmar om det igår och idag är biljetterna slutsålda!! Vill bara gråta just nu, vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har redan tänkt ut en fråga som jag börjat öva in för att inte stamma när det väl är dags. Kommer aldrig få ett sånt här tillfälle igen.
Många av hans böcker har blivit film, ni känner garanterat igen flera utav dem. Även The Lucky One som inte finns på bild ligger han bakom.
Imorgon har barnen ingen skola så vi sak till ett museum men så fort jag blir ledig ska jag åka till biblioteket, öva in lite ledsna miner och eventuella tårar, dra hela "jag är från Sverige och kommer aldrig få en sånhär möjlighet igen". De bara MÅSTE fixa fram en biljett till mig. Så fullt kan det ju inte vara?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är det att bo i denver? :D jag kommer dit i november för att jobba ett år som au pair! :)

2012-10-05 @ 13:52:40
Postat av: Rebecka

Åh neeeej, är det sant?! Hur kan de vara slut?! Berätta om hur det gick att tigga till dig en. Sätt upp lappar på bibblan bla. skolan? om att du vill köpa. :)

2012-10-07 @ 17:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0