Come to life

 
Så, jag tror det kan vara batteriet som spökat i min mobil. Självklart säljer dem inte något batteri i butik utan har nu fått beställa ett online som kommer dröja 1-3 veckor... Nåja, får hoppas det kommer så fort som möjligt och att det är det som är problemet.
 
Gårdagens pass med PT Courtnee var lika tufft som vanligt och jag försökte träna bort träningvärken idag med trapp/stegmaskien. Hann bara med 1000 steg innan jag var tvugen att hämta barnen i skolan så tänkte ge mig på den imorgon igen. Har aldrig sett en sån tidigare men det känns som grymt bra träning.
 
Sitter nu och kollar på Beauty & the Beast, nya versionen. Älskade den gamla versionen från 80-talet som liten, vilket mamma med gjorde. "Beauty" heter egentligen Catherine och det sägs att mitt namn, Katarina, inspirerades ifrån just den serien.
 
Imorgon är det fredag och sedan helg! Det är dags att fira Halloween här och husen är pyntade till max. Önskar Halloween kunde vara lika stort i Sverige, jag älskar den helgen!
Bjussar på 3 snygga bilder från min Halloweenfest förra året. Zombie var jag, för er som inte förstod det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0