A girl could get lost tonight, in these deep city lights.

 
Halloween här är verkligen större än jag trodde. Jag trodde vi hade grannskapets alla barn i vårt gäng, visade sig bara vara 1/5. Alla föräldrar går runt och drar runt på ölkärror medans barnen springer och knackar dörr. Rätt mysig tillställning, innan det hela drog igång samlades släkten hos oss och åt lite kättfärspaj i form av en pumpa. Någon hade även gjort ett haunted house (spökhus) som barnen kunde gå in i, jag fick följa med ett gäng som inte vågade gå själva... och så ville jag gå in med haha! Det var faktiskt väldigt läskigt för att vara hemmagjort och hade jag varit 7 år och gått där hade jag säkert fått men för livet. Men, men. Här har ni kvällens bilder! Första bilden är på barnens farfar, som är är och hälsar på från Florida, och barnens farbror. Vårt hus är det som alla barnen står framför, även de senare bilderna med katt, Frankenstein, skelett och katt/uggleögonen i fönstret.
Förbered er på en bildbomb!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men hjälp, det måste krävts en helhelg för att förbereda allt. KUL =)
Söt han var den lille pojken ;)

2012-11-01 @ 17:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0