You've got a friend.

 
Drog till gymmet idag direkt efter att ha släppt av barnen i skolan. Älskar att mitt gym är öppet dygnet runt! Det är gigantiskt med så man behöver aldrig vänta på att maskiner ska bli lediga heller, lägger in bild när jag fått min nya mobil.
Kollade på ett avsnitt av Criminal Minds medans jag sprang, tillslut glömmer man liksom av att man springer - dock gör inte mina fötter det så ni vet väl ungefär vad som hänt med dem nu.
Stannade förbi matbutiken på vägen hem då jag har bjudit över Cami på lunch. Längesedan vi sågs nu. Det blir ugnsrostade grönsaker och potatis med kyckling. Ungefär vad jag åt med tjejerna i helgen med en liten Katta-tvist på det hela. Ska även gotta till det med lite flamberade päron och vitchoklad till dessert.
Haha! Jag minns när vi skulle lära oss flambera i skolan och Lillie fick hela kommunhuset att utrymma då hon satte igång brandlarmet. Underbart!
Nu ska jag hoppa in i duschen, på återseende!
 
Gårdagens skypesamtal var inte bara med Johanna heller. Fick mig en glad överraskning när jag såg att Prim och Linnéa (som satt djukt försjunken i en Ben&Jerry's) var där med. Åh, mina underbara flickor! :)

Kommentarer
Postat av: Lillie

Hahaha, bara jag som kan lyckas med något sånt

2012-11-14 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0