You're all I want, you're all I need. You're everything, everything.

 
Imorgon, onsdag, ska jag och Angie mötas upp med våra barn på The Butterfly Pavilion. Det blir första gången de träffas men hoppas de ska gilla varandra. Är rädd för att Alex ska känna sig lite utanför då hon är äldre men det ska nog inte vara några problem. Hoppas bara de vaknar på rätt sida imorgon. Vi har även massvis med läxor att göra inför Florida. Barnen åker som sagt redan på torsdag så imorgon blir sista chansen innan vi måste plugga på resan.
Alex satt och mös med mig hela kvällen idag framför TVn och vi kom överens om hur mycket vi hatade reklamerna som avbröt hela tiden. Sedan sa hon: "I love you, Kat" och lutade huvudet mot min axel. Kändes bra. Är nu godkänd av båda barnen.
 
Min nya mobil är förresten bäst i världen. Tack! Har inga kontakter och kan inte använda mig av saker som kräver telefonuppkoppling (som t.ex whatsapp och viber) då SIM-kortet inte fungerar trots att jag klippte till det. Det är ett 3G SIM-kort och mobilen har 4G, kan vara där felet ligger. Mejlade hur som helst Halebop för lite råd kring saken.

Kommentarer
Postat av: Far

Hej Katta kan du inte göra något med den nya telefonen Ringa Skypa?

2012-11-21 @ 07:27:10
Postat av: Far

Hej igen kan du inte se dina telefonkontaket i den ny telefonen på grund av att inte simkortet passar eller?

2012-11-21 @ 07:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0