You're a song. Written by the hands of God.

 
Idag är det 3 månader sedan jag satte min fot på amerikansk mark. Idag är det också valdag, äntligen ska man få slippa alla dessa reklamer och "I'm Barack Obama/Mitt Romney, and I approve this message" Håller nog på Obama trots att min familj nästan hjärntvättat mig med Mitt Romney snack då de röstar på honom. Barnen är lediga idag på grund av denna stora händelse. Vi har gått på bio, Wreck-it Ralph, och ätit på Wendy's. Nu är vi hemma, vp jobbar hemma så jag gör mitt bästa för att hålla dem tysta och lugna. Inte de lättaste, de var nyss i time-out. Nu sitter de och spelar Wii vilket ofta slutar i bråk men än så länge verkar de lugna, peppar, peppar! Tänkte gymma ikväll men vill gärna se valet så vi får se hur det blir med det. Ska försöka öppna mitt sparkonto idag, det gick inte igår då jag behövde ha Debbie med mig eftersom hon står med på det andra kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0