They don't make 'em like you no more.

 
Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, har haft fullt upp och varit allmänt trött de senaste dagarna så har inte blivit av. Vad har hänt sedan sist?
I onsdags var jag och Emma på Denver Museum of Art. Kände för att vara lite kulturell och samla vuxenpoäng. Man turistar heller aldrig i sin egen stad och med tanke på att jag inte kommer vara här föralltid vill jag upptäcka saker även häromkring. Jag är inget konstfreak direkt men vissa saker var lite intressanta, tror dock inte jag kommer gå tillbaka. Kände även igen en tavla från Roy Lichtenstein, kändes bra. Trodde även att jag kände igen namnet på en annan konstnär, Jean Baptiste. Sedan slog det mig att det är vad hovmästaren i Hell's Kitchen heter...
Efter besöket på museét gick vi in till downtown och åt burgare på Hard Rock Cafe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0