Spread your wings and fly

 
Dagen har varit bra! Barnen har varit snälla, för det mesta. Nu börjar lilla krångla och den stora lyssnar och är snäll. Antar att det går i vågor. Det var hur som helst en mysig dag i The Butterfly Pavilion där vi som sagt mötte upp Angie och hennes barn. Vi fortsatte sedan till Subway för att käka middag och sedan släppa av den yngsta på danslektion. Jag och Alex (äldsta) har gjort förbannat mycket läxor idag då de åker till Florida imorgon och hon alltid skjuter upp allt till sista minuten. Runt 20 sidor har det knåpats med, tacka vet jag min vikarietid som gett mig tålamod med envisa elever.
 
Pappa, har skrivit till dig på Skype men verkar som du inte sett det. Jag kan skypa eftersom det är en internetkonto. Jag kan inte använda mig av mobilen på ett sånt sätt som kräver en telefonuppkoppling och har inga kontakter heller.

Kommentarer
Postat av: Far

Hej igen hur gör du nu då om du inte kan ringa skickar halebob nytt simkort eller något jag skall göra?

2012-11-22 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0