I've been looking for someone to tell me who I am

 
Idag har jag lagat mat hela dagen. Har inte skrivit sedan i torsdags för jag har helt enkelt haft fullt upp, kommer inlägg på vad jag gjort senare. Har som sagt lagat massa mat idag, varför? Jo ikväll är det dags för ännu ett au pair möte med alla au pairer i området. Vi ska mötas upp hos vår LCC Julie och ha en tidig Thanksgivingmiddag där. Alla ska ta med sig mat från sitt hemland och Julie står för kalkonen. Jag tar med mig potatisgratäng och köttbullar. Råkade dock översalta potatisgratängen, ändå ätbar tack och lov. Köttbullarna skall jag gå upp och steka strax och gratängen ska in i ugnen. Överambitiös som man är har jag även gjort små citrontartletter till var och en i gruppen. Hade velat klicka på lite italiensk maräng över men nöjer mig med en jordgubbsbit idag, precis så som vi serverade dem på Strandbaden.
 
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Ditt hår!!! Jättefint :D

2012-11-05 @ 09:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0