I'm in too deep.

 
Hallå!
 
Direkt efter att ha släppt av ungarna i skolan drog jag vidare till min uppkörning. Ironiskt att man kör dit ensam i sin "egna" bil för att ta körkort. Fick Sue som kontrollant. Allmänt trevlig dam som kallar alla "hun", inger en viss trygghet. Var inte alls lika nervös som nä jag tog mitt svenska men självklart var det lite skakigt. Körtiden var dock inte mer än 15 minuter och jag seglade genom det! Vilket innebär att jag nu har tre olika sorters körkort - ett svenskt, ett internationellt och ett amerikanskt. Heja! Firade det hela med att stanna förbi Park Meadows på vägen hem och ta en hallonsmoothie. Gick även att varv inne på F21 utan att köpa något... då mitt konto är tomt. Haha! Bra träning dock.
Skrev upp mig som organdonator idag med i samband med körkortet. Hjälpte även en gubbe ställa sig upp från sittande läge då hans käpp inte verkade räcka till. Lite orolig blev jag när han sedan satte sig i bilen för att köra iväg...
Dagens goda gärningar - check!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Haha bra träning

2012-11-16 @ 19:47:57
Postat av: Rebecka

Grattis! Bra jobbat!!

2012-11-16 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0