I would rather learn what it feels like to burn, than feel nothing at all.

 
Skickade tillbaka båda klänningarna idag till asos.com och sände efter en annan storlek på den ena. Känns bra att ta tag i något direkt, har annars en tendes att skjuta upp allt.
Tror förresten jag kan ha ett hål i min tand. Det är fantastiskt hur allt verkar hända samtidigt och just när man är här borta med. Har aldrig haft hål innan men kan tänka mig att det är såhär det känns. Det ilar när jag äter något kallt eller sött och den ser ut att vara lite mörkare som om det är ett hål inuti. Vet inte hur länge jag vågar vänta ut det och se, eller om jag ska bege mig till tandläkaren och kolla upp det. Kostar ju en förmögenhet här borta. Nåja, nu kallar gymmet.
 
Tror ingen missat det, men Obama blev omvald för ytterligare 4 år igår. Idag var det vanlig reklam på radion, som musik i mina öron.
Passerade man 270 röster vann man så sparade denna bilden när det var över, även om alla röster inte var räknade än. Colorado är ännu inte inräknat på denna bild men vi röstade blått så Obama fick även Colorados röst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De ilar i en tand jag har med och har varit hos tandläkaren och dem kunde se att de va påväg till hål så dem gjorde inget men de jag skulle göra för att "förhindra" större är att använda tandtråd/plackers morgon och kväll + munskölj och minska på socker då... I mitt fall läsk </3 så prova de annars innan :)) //Pernilla

2012-11-08 @ 14:55:23
Postat av: Rebecka

Skulle just säg som Perni att borta eeeeextra noga där, tandtråd med flour och Dentan, den starkaste 0,2 . Har jag kört på min ömma tand som värkte ända upp i ögat, det är faktiskt lite bättre! Känner ni ingen tandis där ni kan få rabatt? :-) Good luck! Annars. Testa marijuana? ;-)

Svar: Ahh det gör jag. Berättade för vm och frågade vad jag skulle göra. Hon ska ringa sin tandläkare på måndag för de har stängt idag och över helgen. Hon sa att om det är hål så ska vi ta tag i det nu innan det krävs en rotfyllning...
Haha det blir inte lagligt förrän om minst 30 dagar dock, massa pappersarbete. Affärerna får inte öppnas förrän 2014 heller haha
Katarina Nilsson

2012-11-09 @ 11:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0