I could have met someone.

 
Idag skulle städerskorna kommit men jag har inte sett skymten av dem och checken ligger kvar på bordet, hmm... Spenderade i alla fall tid på Park Meadows för att slå ihjäl timmarna då jag hatar att vara ivägen när de städar (vilket de inte gjort idag). Var på jakt efter ett par nya svarta leggings då de jag tog med från Sverige redan är ihopsydda en gång men nu gått sönder igen. Hittade ett par på Forever 21. Underbara F21, hur ska jag klara mig utan dig hemma i Sverige?
På morgonen skypade jag med Becka och Alfred som är jättesjuk. Han pratar i alla fall en massa nu och helt av sig själv - när jag och Becka var uppe i ett samtal - sa han: Vad gör du, Katta?
Åh, älskade barn. Det var värst att lämna han och Bobby hemma eftersom de inte hade någon aning om var jag tog vägen eller om jag skulle komma tillbaka. Jack, den lilla pojken från Halloweenbilderna är barnens yngsta kusin och han har nu börjat känna igen mig och vågar prata med mig. Han är min Alfred här så det känns bra.
Enda bilden jag har med hemifrån fick jag frpn Becka och den sitter inramad på mitt nattduksbord - Bobby och Alfred.
Som ni ser har jag börjat på en ny Nicholas Sparks bok med, Dear John, som jag tror ni alla känner till.
 
Idag är det första november och jag tillät därför mig själv att lyssna på första jullåten inför den kommande vintern, Fairytale of New York. Underbar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den låten lyssnade jag också på idag! ;)

2012-11-01 @ 22:26:13
Postat av: Rebecka

Fint med bilden :-) Om du har massa tid att läsa så läs "Femtio nyanser av honom" och dennes uppföljare. Har hört att den ska vara bra och alla snackar om den här hemma nu. Fattar det som om den just blivit översatt. "Fifty shades of grey" kan den ha hetat, du kanske känner igen?

Alfie pratar ff.om dig varje dag så han glömmer inte i alla fall :-D

2012-11-02 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0