Epic

 
Fick hem mitt skidpass idag, Ann Nilsson heter jag. Kommer förhoppningsvis få mycket användning för det. Fick hem ett paket från asos med med två klänningar, en för jul och en för nyår. Nyårsklänningen va dock hemsk på och julklänningen passade men satt inte snyggt... Blir nog till att skicka tillbaka.
Annars då? Jaha, ser ut som att Barack Obama vinner igen. Heja! Min familj är inte överlycklig men de har överlevt 4 år med honom tidigare så de klarar sig nog.
Är helt slut nu efter att ha haft ungarna hela dagen (hur överlever men sommaren?!) och imorgon börjar de sent, det gör de alltid första onsdagen i månaden. Nu tackar jag för mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0