Closed off from love, I didn't need the pain.

 
Pappa, jag har mejlat Halebop men inte fått svar än. Hör av mig när jag vet mer.
 
Idag var det Thanksgiving. En mysig högtid där hela släkten samlas och man äter tills man spricker. Hoppade över frullen idag och åt äpplen/hallon till kvällsmat så har egentligen bara ätit ett riktigt mål mat, men det räckte. Har inte fört över dagens bilder till datorn än så det får ni imorgon, vilket förmodligen bara blir sen kväll hos er då vi har en tidskillnad på 8 timmar mellan oss.
Inatt ska jag upp runt 4:30 snåret för att fixa mig inför shoppingrundan med Angie. Det är den omtalade Black Friday och då går alla helt bananas! Abercrombie & Fitch och Hollister har bland annat placerat ut "snygga killar" utanför sina butiken från midnatt fram till 6:00 för att locka in ännu fler galna shoppare. Vi ska till Park Meadows imorgon där vissa butiker öppnar redan vid midnatt och sen droppar de andra in någongång framöver fram till 8:00. Vi ska vara där strax innan 6:00 och beblanda oss med den reatörstande folkhopen. Wish us luck!
Nedan bjuds det på exempel av Abercrombie's "hot guys" som de så fint uttryckte sig om i medlemsmejlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0