We used to steal your parents liquor and climb to the roof.


Har inte skrivit på några dagar. Har varit sjuk och helt enkelt inte haft lust. Nu mår jag bättre men inte jättebra än. Jobbade i skolan igår under dagen på på Strandbaden på kvällen. Jag hade station för första gången i serveringen (hand om ett eget ställe) och det gick jättebra! Alla mina gäster fick sin mat och de verkade nöjda. Att det tog lite tid var självklart eftersom i princip alla gäster dök upp samtidigt. Varför är det alltid så? Måste tacka världens snällaste kollegor som hjälpte till med allt som kunde tänkas behöhas, kändes skitbra! Jag lyckades även öppna två vinflaskor vid bordet, långsamt men felfritt!
Ikväll skall vi partaja i på Club Moon i Halmstad. Jag och flickorna har lyckats komma över V.I.P kort då Lillie läser nattklubbvärdinnans blogg och "skrev upp oss på listan". Har bara varit ute i Halmstad en gång tidigare, ingen höjdare. Förhoppningsvis kan denna kvällen ändra min syn på fest i Halmstad.

Sitter och kollar ut över en grå himmel. Får en att längta tillbaka till Spaniens underbara väder.

Brynäs är förresten i semi, det tror jag inte någon av er missat men tänkte säga det i alla fall :)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Paaaata

Kul blogg, i klass med Klasse :),

2012-03-24 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0