Show 'em what you got.


Vaknade upp till en vit värld. Strejkade vintern och bosatte mig i soffan. Hade bokat dejt med fina vännen Mathilda så fick dra mig ur soffan framåt eftermiddagen. Mös som bara vi kan och åt wienerbröd. Nu är jag hemma igen, hade tänkt lägga mig tidigt idag för att läsa lite ur min julklappsbok från mor: Svenskarna som vunnit Stanley Cup.

Jag ska även upp superduper tidigt imorgon, fast varför håller vi hemligt så länge.
På tal om julklappar förresten! Har helt missat att visa er världens finaste julklapp som jag fick av farmor och farfar. Det är ett fotoalbum som följer mig under hela mitt 20åriga liv. Jag älskar personliga presenter där man märker att någon verkligen lagt ner lite extra på en gåva. Tack så hemskt mycket, igen! :)

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0