Pump it up


Tog en vända in till stan idag då jag är ledig idag med (snälla lärare bli sjuka/vabba/åk på semester eller något så jag får jobb!). Svängde in på Arbetsförmedlingen för de ville prata lite. Sen köpte jag godis till Bobby och träningsskor till mig. Glömde visst boka in mig på en helkroppsmassage upptäckte jag nu...
Skor i alla fall! Är som ni kanske alla vet en liten passion för mig.
Nedan ser ni mina nya fitnessdojor och även ett par s.k. träningssockor de lurade på mig.

När vi ändå är inne på skor kan jag passa på att visa två nya festfavoriter med.
Det är de beiga och det kornblå paret :)


Kommentarer
Postat av: Marynator

Snygga!



Sv; Jackan finns faktiskt på Gina för 599 stålars ;)

2012-03-08 @ 11:35:10
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0