Boys, boys, boys


Jag hoppas att skolan inte ringer på torsdag, annars är imorgon min sista vilodag och jag är ännu inte så återställd som jag hoppats på. Imorgon, hur dåligt jag är mår, offrar jag mig för sporten. Mitt (även Lillie och fars) arsle skall släpas till Scandinavium och förhoppningsvis sista kvartsfinalmatchen. Snälla, åh store Gud låt det vara sista. Har vi inte den turen kommer sista att spelas fredag kväll och då har jag jobb på Strandabaden (jobbar även på dagen i skolan). Tänk om det är så att de spelar på fredag. Då missar jag kanske den sista Brynäsmatchen som jag har chans att se under ett år framåt!! Sen blir det USA för fulla muggar och ingen tid för Brynäshockey. Snälla, snälla Brynäs ta er igenom detta nu! 100års jubileum och allt. Kvarten kan faktiskt vara det svåraste att ta sig igenom, det fick jag uppleva på min väg till mitt guld. Klarar man dock det är man oövervinnerlig! Nästan. Jaja, tjöt på mig när jag borde sova för att friska till. Godnatt!


Bilderna är tagna från brynäs hemsida och är från 5-0 matchen i Scandinavium.

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en bra fredag! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-03-23 @ 01:13:54
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0