I can't find the words, they all seem wrong. Like the meaning is lost in translation.


Denna veckan jobbar jag bara ikväll och på tisdag, ändå har jag fullt upp. Ska under tisdag morgon även bege mig till Skogstorpsskolan för att vara med på skolavslutningen. På onsdag har jag lovat att hänga med Becka på en trip till Halmstad och på torsdag ska jag och Lillie på SPA i Varberg. Fredag och lördag är det massa fest och WCHF som gäller och på söndag ska jag ladda batterierna inför en ny jobbvecka :) Har ju trots grejer att göra varje dag en väldigt slapp vecka så ska försöka rensa ur mina garderober med och lägga upp på tradera.
Allt med visumet är löst nu, allt som är kvar är att betala ansökningsavgiften/försäkringen. Har dock inte råd med det än... Nu är jag barnvakt för Alfred. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0