This is how the story went: I met someone by accident, that blew me away.

 
Med min värdmammas tillåtelse publicerar jag härmed en bild på mina framtida värdbarn Alexis och Riley. De verkar vara absolut så goa som de ser ut och det ska bli jättekul att få lära känna dem bättre än på bara Skype, mejl och telefon.
Deras nuvarande au pair åker redan på tisdag vidare till NY för att au paira ett år till. Om några dagar kommer även två gamla au pairer och en vän och bor hos familjen ett tag tills jag anländer. Fullt hus!
 
Just nu sitter jag hemma och har precis tagit x antal kort på allt som ska upp på tradera, verkar bli ett heltidsjobb. Dock är jag ledig fram till fredag så får passa på nu i dagarna annars blir det aldrig gjort. Lägger ut en länk här till er när allt är uppe, det är faktiskt inte bara skit som ska bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0