It's getting late, I'm wide awake and my mind is raising again.

 
Hallå mina vänner!
Bloggen lider mycket nu i stressens tider. Jobbar jag inte (vilket jag gör konstant) så är det en massa grejer som behövs göras innan USA och massa folk att träffa.
Ikväll jobbar jag mitt sista pass på Strandbaden vilket ger mig en "ledig" vecka innan jag drar som kommer vara allt annat än skön ledighet. Packningen har jag inte ens börjat tänka på och alla papper och böcker jag behöver ha med mig har jag inte ens kollat över. Överambitiös som man dock är har jag stått och bakat hela morgonen för att jag vill bjuda kollergorna på bullar innan jag drar. Jag kommer hinna med allt, det gör jag alltid. Sova hinner jag inte men det kan jag göra på planet...
 
Nu ska jag sminka mig innan kvällens jobb. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0