Big city life

 
Jag tänkte fortsätta sväva på rosa moln i bloggen och bara snacka om hur bra livet är (förutom en blixtförkylning som slog ner under natten på hotellet). De två dagarna jag just spenderat i Stockholm har varit helt underbara! Jag har de bästa vännerna någonsin här hemma, men jösses så sköna människor jag kommer resa med! Vi har skrattat så tårarna sprutat och på en minut kändes det som om man känt varandra hela livet. Jag hade kunnat stanna hela veckan ut (minst) om det inte varit för att jobbet kallade.
Nu är det bara 34 dagar kvar tills vi åker. Läskigt men på ett bra vis. Har tidigare "bara" varit borta i 5 månader som mest (x2) och det har inte varit några problem alls, hoppas inte detta ska bli det heller.
Tog inte så mycket kort, men här har ni några :)
 - som jag snodde från facebook bl.a.
Bilderna är från när vi käkade på Hard Rock Café, när vi var hos Cultural Care och på Friday's.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur länge blir du borta nu?:)

Svar: jag har skrivit ett kontrakt på 13 månader då jag kommer jobba 12 och resa 1. trivs jag/längtar inte hem så finns det möjlighet att förlänga med 6, 9 eller 12 månader till :)
Katarina Nilsson

2012-07-03 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0