May angels lead you in.


Jag blir såååå förbannad! Ett fejk-konto på facebook med namnet Jenny Karlsson håller på att lägga till massa fbgare för att säkert kunna snoka omkring. Inte bara det att hon/han utger sig sig för att vara någon annan, bilderna som skall föreställa den påhittade Jenny är utav Therese Johansson Rojo, som mördades 7 juni 2010. Så respektlöst! Jag vet inte vart världen är på väg och är inte säker på om jag vill veta. Folk har absolut ingen som helst skam kvar i kroppen. Idioti! Har anmält sidan. Hoppas byfånen läser detta inlägg!!

Klickar ni på bilden av henne kommer ni till en blogg som hedrar hennes minne.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag anmälde henne också nu!!

2012-01-22 @ 12:22:19
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0