Let's keep this up as long as our hearts are beating.


Slängde aldrig upp några bilder från Alfreds kalas, kanske för att jag knappt tog några, men här har ni!


Ikväll ska jag, Pamela, farbror Kenneth och Erik åka buss till Götlaborg och kolla hockey med ett gäng 60-talister. Det är alltså Frölunda - Brynäs som står på kvällens hockeyschema.


På tal om något helt annat har jag idag strosat omkring i staden med Bobby och köpt lite av hans favoritgodis inför hans månadsvistelse hos far. Jag utförde även dagens goda gärning genom att hjälpa en gubbe som ramlade av sin cykel när han råkat cykla in i några "grisar" utanför gymnasieskolan. Lillebror band jag snabbt fast vid en stolpe och där stod han och kollade på. Stackars lilla gubben. Styret blev snett och korgen platt men en annan lärare hjälpte också till så jag bad honom rätta till det, han såg lite starkare ut än mig.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

OMG, jag behöver en månad i solen.

Och av hakorna att döma på bild två; en bra tid på gymet ;)

2012-01-19 @ 23:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0