I need a lot of wine


Imorgon ska jag åka till Sävsjö för att skjuta Svenska Cupen. Det är Sveriges största tävling som även många danskar, norrmän och finnar ställer upp i. Jag själv är väl inte på toppen av formkurvan men det är kul att tävla ändå, man skärper ofta till sig när det väl gäller. Det är jag och två till (Irene och Gisela) från föreningen som åker, jag kör upp med lilla Fridolf.

Jag kommer att ta med min laptop då det finns mycket dötid på tävlingar som denna, är borta till lördag kväll/natt. Även en bok kan komma väl till hand under dessa dagar. Vet inte om det finns Internetuppkoppling så det kanske inte blir några uppdateringar men jag ska göra mitt bästa. Har insett att jag inte har en enda skyttebild på mig själv heller så jag ska se om det finns möjlighet till att ta lite sådana, kan vara roligt att ha med tanke på att jag skjutit i 12 år.

Inatt möter Sverige Finland i semifinalen av JVM så jag stannar uppe för den och passar på att måla naglarna i periodspauserna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

- tack :).

2012-01-05 @ 09:26:31
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0