I miss the taste of your smile


Imorgon är det dags för ännu ett möte på Stanton's för att gå igenom läget. Vet inte så mycket just nu men får förhoppningsvis svar på alla frågor imorgon.
Idag har förresten Fridolf, min bil, namnsdag. Grattisgrattis!
Har spenderat största delen av dagen med denna going...
...och spelat in min video som nu ligger uppe på DENNA sida. Sökningen kan specificeras till höger på sidan där man får välja lite olika alternativ. Jag ligger under "Sverige, kvinna, 20+, körkort i över 2 år, tar hand om barn under 2 år" för er som vill se videon alltså.
Har blivit matchad med 8 familjer nu men ingen har känts rätt. Den senaste familjen hade tänkt ringa idag men jag hann på ett trevligt vis avvisa dem för att slippa en obekväm situation på telefon.

Ha det gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0