When did you last let your heart decide?


Inatt sov jag, Becka och Alfred hos pappa. Blev väckt 6:30 och drog på mig en huvudvärk. Har flängt runt som en idiot sedan dess. Hämtade Bella och Antonia (småkusiner) på dagis och körde till tandläkaren - körde tillbaka till dagis. Kom hem och däckade på soffan. Vaknade, slängde i mig mat och åkte till farmor och farfar med Becka och Alfred. Åkte från F&F för att hämta barnen på dagis igen och lämna hem. Kom hem, fixade och donade, grejade med datorn och nu är vi här. Allt har genomförts med en påtaglig huvudvärk. Tjöt, tjöt från min sida, ikväll ska jag tjöta av mig med Prim och Johanna. Linnéa är upptagen idag men henne lekte jag med igår och vi drog en obligatorisk catching-up lunch på Café Ströget i Varberg.



Har egentligen massa jag vill berätta för er men varken hinner eller orkar. Tänkte ju berätta lite om resan med men det får vänta det med. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0