We both know the words are empty air

 
Nu sitter jag här i sängen igen, redo att lägga mig. Jag har slutat upp med att somna om efter att barnen blivit avsläppta vid skolan, antar att det går i faser men jag ska försöka att inte göra det till en vana. Idag slutförde jag min julhandling. Nu behöver jag inte köpa mer men kanske slinker in något litet ändå. Nu behöver bara alla klappar slås in också. Jag mötte upp Angie i Cherry Creek Mall och vi strosade omkring och spenderade våra Wrapp-presentkort på H&M. Lunchade gott och hade det allmänt bra. Stannade förbi tandläkaren och betalade räkningen, dock drog hon bara halva summan och lämnade det andra... ska ringa och kolla upp varför imorgon. Efter tandläkaren körde jag ett snabbpass på gymmet och sedan hämtades ungarna. Sprang en mile och gjorde ABB till Glee's live konsert och sedan satt jag mest och degade framför TV:n och Wordfeud. Det var min dag i stora drag.
Imorgon ska jag möta upp Anna (österrikerskan) vid outletsen. Ska dock inte shoppa något, med tanke på att alla mina pengar tog slut idag, men kan vara trevligt att gå omkring där ett tag. Jag bor bara 10 minuter bort men har inte gått runt där än, fy på mig. Vi ska inte mötas upp förrän 12:00 så drar till gymmet innan dess och kör lite styrka och kondition. Har börjat med intervaller på alla konditionsmaskiner vilket funkar rätt bra för mig eftersom jag lätt blir rastlös när jag håller till på samma ställe för länge.
På kvällen har Riley dansuppvisning.
Det var allt för ikväll. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0