Nobody knows that she's a lonely girl, and it's a lonely world.

 
Jaha, då var det dags för jordens undergång (enligt mayaindianernas kalender). Antar att facebook kommer svämmas över av massa uppdateringar om detta så jag håller mig till bloggen. Nu får jag inte direkt välja vad jag ska göra min eventuellt sista dag då det är en jobbdag. Hade jag dock haft något att säga om saken hade jag velat att det skulle vara sommar så jag kunde samla alla mina nära och kära, sitta på Petters Brygga och äta hjärtchips medans vi såg solen gå ner en sista gång.
Det ser säkert lite ut för världen, men för mig är det allt, det är hemma.
Jag älskar er allihop. Farväl.

Kommentarer
Postat av: Angie

Haha vad fin du är. Får jag också joina med mina vänner och familj?

Svar: självfallet Angie!! :)
Katarina Nilsson

2012-12-21 @ 22:19:39
Postat av: Rebecka

Hröm, "alla" vet nog inte vad du talar om och ser detta som ett hemskt inlägg... :-/ Vi överlevde, allihopa, tjohej! ;-) Natti <3

2012-12-23 @ 00:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0