It's a brand new day, I know I'll be okay.

 
Jaha, nu var det ett tag sedan vi hördes igen.Livet här rullar på som vanligt, nytt i Sverige kan vara att farmor och farfar hår fått sig en webkamera i julklapp så nu kan vi skypa! Vilket vi redan gjort, jag är superimponerad över dem! Annars då? Sverige fortsätter vinna sina gruppspelsmatcher vilken känns bra och rätt då gruppen är relativ lätt. Här sänds bara USA's grupp på TV så har fått läsa på webben utan att se enda match. Brynäsarna verkar kämpa på bra, vilket glädjer mig.
Jessica, gammal au pair, är som sagt här med oss nu. Hon är supergo! Söt och trevlig, tror nog vi kan få riktigt kul på nyår tillsammans! Vi har varit och gjort barnens nallar, hängt på Dave and Buster's, (stor spelhall) då Alex födelsedag var i torsdags, och bara slappat. Helgen ser relativt lugn ut med. SKa eventuellt ut på en nykter runda ikväll och shoppa imorgon. Jag behöver egentligen inget men vill ha en beige clutch till min nyårsoutfit då jag bara har svarta och min outfit inte innehåller något svart alls.
Alla mina julklappspengar jag fått hemifrån (tack!!) kommer läggas på studier. Jag och Emma (och kanske Elin) ska till Los Angeles och ta en weekendkurs om amerikansk kultur för att samla ihop 4 av de 6 nödvändiga creditsen, och i och med att jag redan har 2 kommer jag vara klar med skolan i februari, skönt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kul! Vad tyckte de om att få göra nallarna? Himla fin.present tycker jag! :-D

2012-12-29 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0