It was Christmas Eve, babe.

 
Jag är så trött så trött, och imorgon ska jag upp runt 7-snåret för att öppna paketen. Barnen vaknar runt den tiden och då får man se till att dra sig upp eftersom tomten kommer inatt och lämnar de sista gåvorna. Denna julafton har varit väldigt bra för övrigt. Släkten är jättesnäll och välkomnande på alla sätt och vis, man känner sig liksom som en del av familjen. Idag frågade även vm om jag ville stanna med den ytterligare ett år med dem, vilket jag jättegärna får om jag vill. Sa dock till henne att jag tror att ett år räcker för mig, sen är det dags att åka hem och ta tag i mitt liv. Inser sakta men säkert att jag inte kan resa runt hela livet, tyvärr.
Julmaten bestod varken av skinka eller kalkon. Istället slog vp på stort och tillagade beef wellington á la Gordon Ramsay.
I julklappsleken vann jag en flska vodka med karamellsmak, spännande. De säger att det ska vara jättegott i varmchoklad, så som vi anväder oss av minttu ungefär.

Kommentarer
Postat av: Lillie

Wow va fin den wellingtonen såg ut! Var den god? :) fortsatt god jul på dig <3

Svar: ja det var jättegod men göta petter vad mätt jag var! haha! han skivade upp fetaste biten med och man hade ju liiiiite annar på tallriken med haha! foundue åt vi med! :D
Katarina Nilsson

2012-12-25 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0