I miss everything about you.

 
Hallå där!
 
Idag har det skypats en massa, först med Sandra och sedan lille far. Innan dess hängde jag å gymmet ett tag. Har tränat relativt hårt varje dag denna veckan så benen höll på att dö, kunde knappt springa 1 mile då de bara släpade efter och jag var rädd för att ramla av... Har även tvättat två tvättar, handlat, lagat lunch till mig själv och förberett barnens middag. Det har även bakats bananmuffins och banankaka. Jag får en släng av effektivitet någon gång i veckan och då kan man faktiskt åstadkomma en hel del! Imorgon ska jag gymma igen, kommer gå ut hårt igen då barnen får lov efter imorgon och mina chanser att träna minskar markant. Ska även passa på att stanna förbi IKEA och köpa present till "Secret Santa" har tänkt mig glögg och ett glöggset. Alla klappar skall även slås in imorgon och sedan är jag helt redo för julen! Nu ska jag försätta städa köket en stund och vila innan barnen hämtas. Tjing!
Ser förskräcklig ut just nu så bjuddas på en gammal egobild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0