I don't wanna be someone who walks away so easily, I'm here to stay and make the difference that I can make.

 
Hej!
Inatt snöade det en massor! Det ligger säkert minst 15 cm på marken och jag har varit så himla duktig att jag skottat både uppfarten och verandan. Förutom detta har jag hängt på Castle Rock's outlet med Anna (inte Sverige/Chicago Anna, hon har tyvärr åkt hem, så framöver komma Anna att vara österrikerskan om inget annat står). Ger er ett ansikte till namnet nedan. Jag tror vi kommer att bli riktigt bra vänner och hänga en stor del av min tid här. Cami hänger jag tyvärr inte så mycket med längre sedan henne bästa vän flyttade tillbaka, tråkigt men samtidigt känner jag inte direkt att jag saknar henne, hur hemskt det än låter. Jag tror att jag, efter en del resande och boende på olika orter, lärt mig att inte släppa folk för nära och veta när det är dags att låta dem gå. Anna hur som helst gillar jag bara mer och mer varje gång vi träffas! Hon skall även vara med och fira nyår med svenskarna och en av familjens gamla au pairer som kommer hit på tisdag. Idag strosade vi mest omkring då vi i princip var helt ensamma på outletsen eftersom vi gick ut i en pågående snöstorm. Vi lunchade Subway och hälsade på tomten.
Till Caroline som kommenterade:
Vad roligt att du hamnade på min blogg. Jösses vad liten världen är! Vad heter dina barn? Jag frågade Alex om hon kom ihåg dig men virriga som dom är verkade de knappt förstå vad jag pratade om, haha! Måste vara kul att åka tillbaka och hälsa på med, det kommer jag garanterat med vilja göra! Ha det så bra! Kul att du kommenterade :)

Kommentarer
Postat av: Lillie

Wiiie! Snow for Christmas :D Fanns det några bra affärer på outletsen då? :)

Svar: jaoo. mycket dyra och inte överdrivet snygga märken men även michael kors och sen "vanliga" affärer som AE, aeropostale och pacsun. dock rätt trist utbud. fick dock hem en hoodie för $10 istället för $45 :)
Katarina Nilsson

2012-12-20 @ 11:36:53
Postat av: Caroline

Ja världen är verkligen liten! :) Barnen heter Victoria och Alexandra. Alex och Riley har mest träffat Alexandra för det var hon som var hemma med mig om dagarna. Hon går i Alex parallellklass nu men jag vet inte om de känner igen varandra på rasterna, haha. Det var ju 2,5 år sedan vi sågs så jag förstår mycket väl om de inte kommer ihåg mig eller barnen, kanske om de får se bilder :)
Ja det är jättekul att åka tillbaka, var där förra sommaren och i oktober i år när barnen hade Fall Break :) Saknar de så, de blir ju ens andra familj och Colorado är mitt andra hem. Får se när jag kan åka tillbaka nästa gång, hoppas på till sommaren :)
Ha det så bra! God Jul och Gott Nytt År!

2012-12-21 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0