Give me a reason and I won't break down.

 
Hallå!
Nyss hemkommen från Polar Expressen. Tåget gick igenom en stor canyon... Som visst heter kanjon på svenska enligt google. Där ser man! Fick massa fina bilder. Där finns även en bro som heter Royal Gorge Bridge, den är en av världen hägsta och vi åkte under den. Tjejer, det får vara med på bucketlisten att åka dit! Vi kan ta seven falls i samma veva som med ligger där nere någonstans (man kan skymta bron på bilden).
Bilder är tagen från google eftersom jag inte haft ork att lägga in mina egna bilder. Vi stannade även förbi ett kloster som gör vin på vär väg hem och hade lite provning på bl.a. äppelvin. Gott! Dock håller jag i pengarna nu så blev inget köp. Fick mig att sakna apelsinvinet jag drack med mina klasskompisar Sevilla. Vi dök sedan upp bakis och goa på lektionerna dagen efter, härligt.
Jag fick runt en timmes paus från allt nu och gömmer mig på mitt rum. VF åker iväg igen vid 18 snåret igen på julfest och då ska jag passa den till ungefär 22 tiden. Har lagt dem en gång tidigare och det gick bra så ska nog inte vara några problem, tror vi alla är rätt trötta efter denna dagen. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Åh tåget åkte vi också! Så fantastiskt vackert! :D

2012-12-16 @ 08:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0