For love, we become larger than lifesize.

 
Goddag!
Denna fredagen kommer bestå av massa måsten som: städning, tvätt, träning o.s.v. Ska bege mig till Angie ikväll där Jen också väntar. Angie's familj har åkt på semster till Australien då hennes vp är därifrån så vi ska flytta in över helgen och mysa en massa. Ikväll skall det knåpas ihop en Bucket-list på vad som skall genomföras under det som är kvar av vårt år här. På lördag blir det födelsedagskalas för en tjej jag inte känner... men det gör de andra! Efter det blir det som vanligt utgång. Verkar som det ska till att snöa i helgen så får se vad jag tar på mig. Lutar åt jeans och skjorta. Har löst mitt jeansproblem nu genom att köpa 4 nya par på 2 dagar, nu behöver jag inga mer på hela året!
Vi hörs igen på söndag!
Puss och Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0