Dance all night

 
Gott nytt år alla fina!
Har ni inte sett filmen "New Years Eve" än är det hög tid att göra det, tror den kom ut förra året? Det är lite samma stuk som "Love Actually" och "Valentine's Day". Riktiga feel-good filmer!
Vm, barnen och Jessica är iväg och fixar sina naglar, en lyx jag inte har råd med så jag valde att ta sovmorgon istället. Vaknade runt 11-snåret, duschade och nu sitter jag här. Ikväll ska vi ut och göra staden. Jag, Jessica och Anna ska sova på hotell inatt och det är även där vi förfestar. Vet inte om de andra kommer förbi innan eller hur det blir, men det löser sig alltid. Jag hoppas ert 2012 har varit fantastiskt och att 2013 blir ännu bättre med massa roliga saker att se fram emot. Jag ska bli moster igen, bara det gör år 2013 fantastiskt redan!
Vet inte om ni har koll på "de nya" svenskarna så nedan har ni, som ni såklart redan känner till, mig och Angie. Joinar oss gör även brunetten Elin och blondinen Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0