You picked me

 
Har idag varit och testat barnens läskunskaper i skolan så man vet vilken nivå de ligger på innan starten på måndag. Efter det köpte vi frozen yogurt, gott! Det smakar i princip som sorbet i mjukglassformat, kommer i massa olika smaker som man tappar upp själv. Efter det toppar man med valfria tillbehör. Jag kunde inte bestämma mig för smak så tog 4 olika tror jag... blandade topping hejvilt gjorde jag med. En sak är i alla fall säker, jag ska dit igen! :)

Efter yogurten släppte jag av flickorna hso deras kusiner där de lekte ett tag, de kom precis inspringandes genom dörren och fortsatte upp till sina rum för att leka.
Ikväll står jag för maten. Tänkte fixa en apelsinkyckling i lergryta med ris, skysås och sallad, hoppas de gillar det! Annars är det en rätt lugn dag. Imorgon har vi inget alls planerat och om det är fins väder tänkte jag kanske ta med dem till poolen :)
 
Ha det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mm, lät gott! Själv har jag ätit vanlig mjukglass idag :-)

2012-08-21 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0