Party people

 
Okej mina vänner! Ni vet på amerikanska barnkalas på film när de hyr in clowner/underhållning av något slag? Det är inte bara på film. Nu var det ju ingen clown vi hade på detta kalas, utan en safarisnubbe. Han hade med sig massa olika typer av djur från allt mellan Sydamerika till Australien. Barnen satt fängslade i lite mer än en timme medans han plockade upp djur efter djur, 10 totalt, och berättade om dem. Självklart fick det även klappas en massor. Då det var yngsta värdbarnet Riley's födelsedag fick hon vara hans hjälpreda och hålla djuren också.
Och självklart gjorde jag min goda marängtårta till kalaset. Nu måste jag bara översätta receptet så de flesta ville ha det...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaha, sick! =))

Och kul att de gillade din tåååårrta ;)

2012-08-15 @ 23:02:15
Postat av: Lillie

marängtårta <3

2012-08-16 @ 02:33:01
Postat av: mickis

hahah ååh jag älskar att man kan koppla saker runt om kring sig till amerikanska filmer. men va roligt, fick du också hålla och klappa djuren? ;)

Svar: haha jag vet! de röda plastmuggarna är bäst ;)jag fick om jag ville men ville inte klampa barnens fest så höll mig till varanen ;)
Katarina Nilsson

2012-08-17 @ 03:27:12
URL: http://www.mickisholsteryd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0