Goodbye to you, goodbye to everything I thought I knew.

 
Jag har på en vecka lyckats läsa upp 2 av de 5 böckerna jag hade tänkt att ta med till USA... Mamma frågade om det var något viktigt jag behövde läsa innan avresan eftersom jag suttit som i trans och förstod inte alls mitt svar när jag sa att det bara var en vanlig bok. Två av de första böckerna i Hungerspels trilogin är alltså avklarade. Förmodligen så läser jag upp den tredje och sista med så bara de två engelska böckerna hänger med till staterna. Jag har egentligen inte tid att läsa. I väskan ligger ett plagg, en vinterjacka som tar upp 1/4 av väskan. Det är i princip all vinterpackning jag kommer ta med mig. Graderna ligger ännu runt 30 varje dag, minst! Ska bli skönt att få lite sol efter denna svenska "sommar". Har lagt ned vad jag tror är alla viktiga papper i en platsmapp att bära med mig i handbagaget, längre än så har jag inte kommit. Måste slänga in en tvätt inatt med. Är nästan fullbokad alla dagar fram till avresan med. Snart bär det av!
Min nya almanacka har även börjat komma till användning då det är så snart in på avresa att vi ligger i fas med datumen.

Kommentarer
Postat av: Lillie

Men Katie! Spara lite läsning till planet!!

2012-08-02 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0