We've still got time.


Underbara vårtecken.

Idag har jag vickat. Började inte förrän på eftermiddagen och idrott var allt som stod på schemat. Ska även vicka imorgon och då är det fyra idrottspass gäller. Passade på att bygga på min träningsvärk genom att vara med idag också. Min favorit idrottslärare, Åsa, var alltid med oss på idrotten och det tyckte jag va så himla bra! Då kände man sig mer peppad än när någon står och pekar på vad man ska göra och säger åt en utan någon som helst inlevelse. Imorgon får jag förhoppningsvis köra vidare på lektioner jag planerat själv. Då blir det styrka och kondition!
Ikväll är det dags för ännu ett aerobic-pass. Nu: powerwalk!

Kommentarer
Postat av: M i s s . A

sv: tack så himla mycket! :D är jätteglad nu

2012-04-04 @ 23:38:36
URL: http://amyly.blogg.se/
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

åå så fina!!

2012-04-05 @ 01:44:50
URL: http://ingridwenell.se
Postat av: Rebecka

Wow, kul att.hålla i idrotten! :-D

2012-04-05 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0