Stay out like tomorrow ain't a work day.


Jag känner att bloggen kantats av lite deppighet på senare tid, inte så kul. Så nu tänkte jag berätta för er hur förbaskat bra det gick ikväll på jobbet! Att flöt på som rinnande vatten och trots att mina bord kom samtidigt och några utav dem blev dubbla sittningar vid tidiga sortier funkade allt perfekt! Alla gäster var hur goa som helst och jag va grym! Haha, man måste få säga så ibland faktiskt. Kvällar som dessa älskar man sitt jobb!

Imorgon åker jag, Linnéa och Johanna till Uppsala för att fira valborg med Malin och CO. Ida från Sundsvall kommer även ner dit. Det kommer bli hur kul som helst! Man träffar både Ida och Malin allt för sällan och dessa varelser är ju så löjligt goa så det finns knappt! Vi kommer spendera 2 nätter där innan det är dags att åka hem igen. Vi hörs då! Nu ska jag packa vidare. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0