I will tell your story if you die.


Klockan 9:00 hade vi en workshop på jobbet där vi brainstormade lite idéer och liknande för hur vi skulle kunna förbättra oss. Efter det stack jag till Arbetsförmedlingen där jag skrev ut mig. Då jag har två jobb nu och heltid under sommaren behöver jag dem inte länrgre. Ärligt talat var jag bara inskriven för att få konkursersättningen från Stanton's. Då jag har nytt jobb nu får jag inga mer pengar. Räknade lite på det, förlorade runt 9000 kr för att jag skaffat nytt jobb... Hade behövt dem för att kunna betala min au pair-avgift bl.a. Antar att jag får jobba extra hårt istället.
Ikväll ska det kollas volleyboll med Johanna. Tänkte tränat, men har en riktig slödag och träning ska ju vara kul.
Jag är bara död idag. Skitväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0