Got everything I want but you, but I'mma get you one day.


Det har gått några dagar sedan guldet kom hem nu och den värsta guldyran har lagt sig. Jag å andra sidan är (säkert enligt er) skittöntig och sitter typ hemma och deppar/lipar över att ha blivit berövad på något som skulle resulterat i den bästa dagen av mitt liv.
Jag jobbar och lever mitt liv som en zombie i väntan på sommaren, då jag ska jobba ännu mer. Har även suttit ner med tjejerna och planerat lite saker som skall hittas på så man inte blir helt galen, och så vi får ett fint avslut innan jag tar mitt pick och pack och drar. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Inte töntigt! Jag blir arg och ledsen varje gång jag tänker på det och tycker sååå synd om dig att jag typ mår dåligt!!

2012-04-24 @ 20:43:28
Postat av: linda

Men vilken liten gullegris! <3

2012-05-12 @ 10:40:38
URL: http://piercingred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0