If I can make you happy, then this is where I belong.


Efter jobbet på skolan åkte jag till Stanton's och plockade upp en sallad,
sen stannade jag förbi Johanna

och Walter.

Efter vistelsen hos Johanna åkte jag till far som var på jobbet.
Där fick jag x antal meter halmsnören.

Sen hälsade jag på Becka och Alfred.

De hade en liten Theo på besök.

Theo kollade tyst och fint på när Alfred kom på nya akrobatiska övningar i sin stol.

Sen hoppade Theo upp i mitt knä och ville bli fotograferad.

Avslutningsvis försökte jag, Alfred och Becka ta gruppfoton.
Vi gav upp. Så jag åkte hem och fixade lite i nya rummet.

Innan Johanna hade jag gjort ett stopp på Select för att köpa miniklädnypor, ovan ser ni till vad. Här kom också halmsnöret från far till användning.

(Alla bilder är tagna med min nya Samsung Galaxy S 2 som jag är supernöjd med!)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Blev ju skitabra med väggen!! Alltså, sköna bilder på oss, haha!!

2011-09-07 @ 23:18:53
Postat av: Rebecka

Blev ju skitabra med väggen!! Alltså, sköna bilder på oss, haha!!

2011-09-07 @ 23:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0