I can break the chains that bind you.


Huvudvärk har jagat mig hela natten (vaknade mitt i natten och kunde inte somna om, hade även för ont för att gå upp och göra något åt det) och dagen. När jag vickade i skolan ville jag bara gå under jorden då en bullrig skolmiljö inte gjorde saken bättre. Självklart hade jag glömt huvudvärkstabletterna hemma med, lyckat!
Kvällen bjöd på mys med Linnéa i Varberg. Egentligen skulle jag ätit på Harry's men ett gött gäng för att fira vår vän Simon som nyss fyllt år, men det fanns bara barbord kvar och där ville vi inte sitta. Sen skulle jag jobbat för Olle inte mådde bra, sen mådde han bra igen så jag slapp. Fick ett sms av Linnéa som ville göra något så vi drog till Café Ströget för att käka. Rörigt, hänger ni med? Knappt så jag gör det då huvudet är lite off ikväll med.
I Varberg hittade jag en myskofta på H&M och en knallorange väska på Gina. Visar upp senare. Ha det fint!


Appen "Retro Camera" bjuder på dessa fina bilder. Ladda ner den! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Niiiice :D jaa jag skriver av mig som fan på bloggen haha, idag har varit en toppendag så är så glad :))

2011-09-09 @ 01:50:02
URL: http://amaandamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0