Take me to the place I love, take me all the way.


Ikväll blir det utgång. Jag som inte skulle gå ut, främst för att man alltid blir så besviken. Falkenberg på vintern är döden. Det säger man varje år men det är just för att det är så himla sant! Deprimerande att vistas här. Får mig bara att längta mer och mer till USA. Även om jag bodde i den minsta hålan av alla hålor i USA så var det bra mycket roligare än detta, det var nytt! Jag längtar efter lite nytt i mitt liv.

Ska iväg till stallet om 30 min, plockar upp Johanna på vägen och Joelle möter vi där. Mys. Jag saknar verkligen ridingen så det är toppen att kunna få rida lite när man vill/kan såhär. Efter stallet åker jag hem, duschar och rotar fram något att ha på mig. Beger mig sen bort mot Prim där förfesten håller hus i hennes nya lya. Sover förmodligen i stan sedan, hos pappa, som vanligt. Jag är lite mer tagg på att gå ut nu än tidigare i alla fall. Drog en powerwalk till massa dunkadunka musik innan för att få upp humöret :)



Där har ni min dag/kväll. Hoppas ni får en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du hade kul ute! :)

2011-10-09 @ 21:54:28
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0