I'm going off to Hollywood to be a big star


Fick hem ett brev på posten idag. Nu när jag är antagen till au pair programmet är det en underdrift att säga att det väntar lite pappaersarbete. Detta fick jag hem idag:

..och då har jag inte ens börjat fixa med mitt visum och allt det där som återstår/som man gör strax innan man åker. Det var precis samma procedur som väntade innan min utbytestermin. Hade förträngt allt det där trista för det var ändå så värt det! Får bara ha det i åtanke när jag bläddrar igenom min löjligt stora hög av papper.

Nu måste jag sova. Det väntar jobb i skolan imorgon med. Puss!

Kommentarer
Postat av: anna

kul att åka som au pair! :)

2011-10-06 @ 09:41:32
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0