If I lay here, would you lie with me and just forget the world?


Håller på att sminka mig inför kvällens upptåg. Håret är redan fixat (för en gång skull hoppar jag inte bara ur duschen och lämnar hemmet). Införskaffade mig en hårmunk för någon månad sedan men har inte använt den tidigare. Testade att slägna upp en boll med flätor runt då mitt hår är för långt för att bara gömmas under bullen. Resultatet?

Det blir det till att göra igen, så enkelt men snyggt!

Lyssnar på Brynäs - Linköping under tiden som jag fixar mig. Brynäs ligger för tillfället under med ett mål, men det kan vänta fort. Nu håller vi fingrar och tår! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Anna

SNYGGT !

2011-10-17 @ 23:40:58
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0