I wish that every kiss was never ending.


Nu har jag lugnat mig, big time. Familjen kanske inte här av sig, men om de gör det kommer jag tacka nej. Fyra barn är nästan två för mycket och jag är inte den som ger upp, vill inte tvingas göra det heller för att man skulle gå in i väggen eller liknande. Familjen lät i övrigt toppen, men det är lång tid kvar och jag är säker på att jag kommer hitta en toppenfamilj som passar mig som handen i handsken.

Ikväll ska mina flickor ut, jag å andra sidan har beslutat mig för att ha en vit helg. Har inte fördjupat mig mer i deras planer då jag annars gärna hade svirat om och dansat med dem dit fötterna bär. Dagen har spenderats på gränsen till de skårrandes län där vi hälsade på Emine och Peter. Där gick vi en promenad och jag passade på att ta kort.



Jag skickade bilden till Linnéa som är naturbildsfreak som gjorde om bilden på sitt vis, sen ville jag med göra det. Första bilden är i original. Jag ökade kontrasten och ljusstyrkan för att få fram det senare resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0